Iedereen die recht heeft op leersteun, of het nu een leerling zelf is, een ouder of de school waar de leerling is ingeschreven, heeft het recht om een klacht in te dienen bij het leersteuncentrum. We willen dat iedereen zich vrij voelt om eventuele zorgen of ontevredenheden over de leersteun met ons te delen. Samen werken we aan het verbeteren van de leersteun zodat deze het best aansluit op de behoeften van de leerlingen.